duminică, 26 septembrie 2010

De ce Homer Simpson?

Tocmai am citit un articol cum că s-a descoperit unde se află gena prostiei la om și că prin dezactivarea ei, vom deveni mult mai capabili să memorăm tot felul de lucruri. Gena a fost denumită Homer Simpson. Americanii ăștia... cum le știu ei pe toate și le descoperă pe toate ca niște oameni mari. S-o fi gândit cineva că gena aia e pusă acolo cu un rost? Și culmea prostiei lor este egalitatea pe care o pun ei între om și șoareci, micile animăluțe pe care au făcut ei experimente, că cică numai noi și ei am beneficia de aportul acestei noi descoperiri. Parcă am fi în romanul lui Steinbeck, Șoareci și oameni. Rău am ajuns... serios vorbind acum. Dar să nu credeți că am ceva împotriva științei, departe de mine acest gând. Principala mea problemă este denumirea. De ce au numit-o Homer Simpson? De ce nu au numit-o Băsescu, Boc, Udrea, Berceanu? Sau ăștia sunt băieții deștepți... uitasem, că de, iertați domniile voastre, nu prea mai am legături cu țara și mai uită omul. Oricum, săracul Homer, personaj reprezentativ pentru cultura americană, nu a greșit cu nimic să i se atribuie o genă atât de infamă. Dacă se poate, domnilor scientologi sau ce sunteți voi ăștia pe acolo prin America și care vreți ca omul să fie un fel de robot, să știe de toate și să-i dați acolo șase sute de lei și, mai nou, încă cinci zile de concediu fără plată, fiți voi primii care vă dezactivați toate genele prostiei voastre și vă rog frumos să-l lăsați pe bietul Homer în pace că el nu are cum să se apere și tocmai de aceea fac apel la cei care putem, hai să-l apărăm noi pe Homer Simpson. Vă mulțumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu