sâmbătă, 11 decembrie 2010

Back for good!

Me is back! Am fost cât pe ce să renunț la blog, dar m-am răzgândit... Știu că nu am mai postat de multișor, dar am de gând să scriu mult mai des de acum încolo. Sper să nu fac ca cei de la Modern Talking, care, după ce s-au reunit după o perioadă în are au cântat fiecare separat, și-au intitulat albumul Back for good, și s-au separat iar.

Motivul pentru care nu am mai scris, nu vreau să mă disculp, e în totalitate vina mea, este o semi-depresie destul de nasoală pe care am avut privilegiul s-o simt de când sunt aici în Irlanda. Motivul, unul simplu, nu îmi găseam de muncă. Dar, mulțumesc lui Dumnezeu, acum mi-am găsit într-un loc în care voi fi invidiat de foarte multe dintre fete, la NEXT. Multe știți cu ce se ocupă aceste magazine pentru că în mai toate revistele de specialitate cu și despre gagici sunt modele îmbrăcate de la ei.

Să pun și câteva poze de unde lucrez, nu de alta, dar trebuie să mă dau mare.






Așa arată noul meu loc de muncă!














În ceea ce privește alte comentarii cu și despre ce am peripețit pe aici, în episodul următor.

Un comentariu:

  1. Heeey!! Welcome baack! >:D<
    Cum adica sa renunt la blog? Vrei sa te bat?? :-w
    Si da, eu sunt una din gagicile invidioase =)).
    Mi-a povestit Ale despre noul loc de munca.
    Ce pot sa zic, aveti grija de voi si bafta multa!

    RăspundețiȘtergere