vineri, 31 decembrie 2010

La mulți ani!

hdwallpapers.in
A mai trecut un an cu bune și cu rele. Ce ne va aduce noul an, nu știm încă, dar vom știi peste vreo 12 luni. Toată lumea speră la mai bine. Asta sper și eu, dar de cele mai multe ori rămâi doar cu speratul. Ce a fost a fost, acum nu mai pot schimba, doar pot să învăț și să nu mai repet erorile din 2010 pentru că au fost câteva... dar după cum zicea și Creangă, de-ar știi omul ce-ar păți, dinainte s-ar păzi.

Per ansamblu a fost un an bun, greu, dar cu multe împliniri. Chiar am ce adaug în plus față de ceilalți ani. 2010 a fost anul care m-a maturizat cel mai tare, cel în care am învățat să nu am încredere în promisiuni pentru că sunt numai minciuni înșirate de către cei care au ca singur scop să profite de pe urma ta, în care am văzut cum e în străinătate, în care m-am lovit de pragul de sus ca să nu mi se urce figurile prea tare la cap, în care am văzut cum trebuie să calci pe cadavre pentru a fi văzut bine de către un șef, care oricum nu va aprecia niciodată ajutorul și nu va știi să zică un amărât de mulțumesc și pentru care nu vei fi decât o slugă indiferent cine te crezi tu personal.

Vă doresc un an nou fericit (urăsc mesajele care încep cu fie ca ...), multă bucurie, fericire, pace, liniște, sănătate și să fiți înconjurați de toată dragostea celor dragi.

Să ne trăiești, 2011!!! Să fii mai bun cu noi, să ai mai multă grijă de noi și să ne îndeplinești  toate visele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu