marți, 3 august 2010

Bine v-am găsit!

În această primă postare aș vrea, mai intâi, să mă explic de ce acest blog are denumirea unui număr de înmatriculare. Într-o primă instanță, mi-am adus aminte de faptul ca Nuți aia mică a lui Băse a fost aleasă europarlamentăriță după ce avut pe post de siglă literele de la numărul de înmatriculare al mașinii personale. În al doilea rând, m-am gândit la faptul că bunul cel mai de preț al unui bărbat, pe lângă copii și soție, este prea minunata și prea adorata mașină. Și cum soție nu am și nici copii, dar în schimb posed un minunat Chevrolet Cruze, mi-a trecut ideea fuljer că numărul BV23XXI ar putea fi un minunat nume de blog.

Nu știu dacă sunt primul care se folosește de un număr de mașină pentru a scăpa de corvoada de a mă gândi la un nume de blog, dar nici nu prezintă interesul meu fundamental acest lucru. Sper să prezinte interes subiectele dezbătute de mine și aștept comentariile voastre cu o deosebită considerație.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu