vineri, 13 august 2010

Taft Looks Wet Shine Gel

http://www.julie.ro
Știu cât de important este gelul de păr pentru anumiți băieți, atât de important încât de cele mai multe ori folosesc mult mai mult decât este cazul. Cred că mulți dintre noi am întâlnit astfel de cazuri. Sau, și mai grav, băieți care nu și-au întins suficient de bine gelul albastru, galben sau verde, rămânându-le câteva restulețe pentru a vedea admiratoarele ce culoare de gel au folosit. Însă mai există și altceva, nu doar celebrele borcane de jumătate de kilogram. Tocmai de aceea voi încerca să prezint un gel de păr de la Schwazkopf pe care eu însumi l-am încercat. Să nu credeți acum că l-am folosit zilnic, dar sunt anumite momente în care ai nevoie de ceva în plus pentru a-ți aranja părul. Pe scara folosită de producător, are rezistență de 4 din 5 posibil, deci chiar rezistă. Costă aproximativ 12 lei și poate fi cumpărat din toate magazinele ce vând astfel de produse.
Puncte tari: Ce m-a atras cel mai mult la acest produs a fost mirosul, are o tentă de piersică. Are un miros foarte plăcut și nu trimite nicidecum la ideea de chimicale folosite în prepararea lui. În al doilea rând, faptul că este incolor și că nu există riscul să ai anumite surprize. Deși are rezistența cotată la 4, acest gel este unul care rezistă suficient de mult pe durata unei zile. Nu am vrut să aibă o rezistență mai mare pentru că nu am văzut rostul. Și chiar face ce zice, adică dă senzația de păr umed și strălucitor. Încă un lucru foarte interesant pe care l-am observat este acela că nu agresează foarte tare părul, așa cum o fac gelurile ieftine.
Puncte slabe: Dacă ar fi să pot schimba ceva la acest produs, singurul lucru ar fi ambalajul. Acesta îngreunează accesul la conținut în părțile superioare, fiind obligat, de cele mai multe ori, să arunci și o bună parte din produs odată cu recipientul de plastic.
L-aș cumpăra din nou: Bineînțeles, deși aș încerca și celelalte variante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu