joi, 5 august 2010

L'Oreal Men Expert Gel Hydratant

http://www.lorealparis.ro
Poate o să vi se pară ciudat ca un tip să scrie despre creme de întrețínere masculine din cauza multelor preconcepții pe care bărbații le au cu privire la folosirea cremelor de tot felul. Dar am învățat o vorbă de la o altă persoană: Cum ai tu grijă de corpul tău, așa va avea și el grijă de tine! Deci, dacă unii dintre voi cred că aceste creme se aplică doar doamnelor și domnișoarelor, dați-mi voie să vă contrazic. Cei de la L'Oreal au lansat de ceva timp o gamă specială pentru bărbați denumită Men Expert. Am încercat și eu pe propria-mi piele acest gel hidratant și credeți-mă pe cuvânt că e super. Senzația pe care o veți avea în momentul în care o veți folosi e una de răcoare, de parcă v-ar fi  lovit un val rece. Costă aproximativ 24 de lei și poate fi găsit în toate magazinele de specialitate precum și în hipermarketuri.
Puncte tari: Chiar face ce zice că face, adică: oferă o piele mată, netedă și curată, oferă o hidratare rar întâlnită la o cremă de genul acesta și conferă o moliciune a pielii foarte apreciată de parteneră. De asemenea, protejează pielea câteva ore bune după folosire. Plus că are în compoziție un complex anti-sebum, ceea ce ajută la reglarea nivelului de sebum din piele. Și cel mai important lucru dintre toate, își face simțit efectul imediat.
Puncte slabe: Eu nu am găsit încă niciun punct slab al acestei creme. Dacă voi credeți că găsiți vreunul, vă rog să-mi spuneți și mie care este acela.
Aș cumpăra-o din nou: Bineînțeles, când se termină cea pe care o am deja (pe care am primit-o cadou) merg personal și îmi cumpăr încă una pentru că e minunată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu