miercuri, 11 august 2010

Merită să-ți modifici mașina personală?

http/www.bzi.ro
http/www.bzi.ro
O întrebare la care voi încerca să dau un răspuns cât mai clar cu putință. Din punctul meu de vedere merită să cheltui o anumită sumă de bani pentru a-ți face mașina specială, unică. Eu asta intenționez la anul să fac cu Cruze-ul meu. Dacă vă întrebați dacă vă veți recupera banii investiți într-o astfel de mașină, ei bine asta depinde numai de voi și de cât de buni negociatori sunteți. Dar de cele mai multe ori, cei care își tunează (ca să folosesc un termen de specialitate) mașinile, o fac în primul rând din pasiune. Aceștia nu vor fi niciodată interesați să își scoată investiția făcută, deoarece pasiunea lor nu cunoaște nevoi financiare. Cel mai de apreciat, și sunt mulți în acest caz, sunt cei care le modifică treptat, puțin câte puțin, în funcție de cât de bine sau de puțin bine stau din punct de vedere financiar.
Depinde și ce modificări doriți să-i faceți mașinii. Și aici este mult de discutat. Vorbim de modificări exterioare (spoilere, praguri, eleroane, uși, capotă etc.), interioare (sistem surround, ceasuri, scaune etc.) sau ale motorului (filtre, turbină, evacuare  etc.). Indiferent de ce doriți să faceți, toate acestea costă și, deși este criză, nu costă deloc puțin să faci un tuning profesional cu produse originale. Și aici, ca peste tot de altfel, există și kitsch-uri, iar multe dintre ele le putem vedea în orice zi, în orice oraș, numai după o simplă plimbare.
http://www.tuning.online.pt
Dacă aveți astfel de pasiuni, trebuie să fiți conștienți în ce vă băgați. Tuningul necesită bani, și încă destul de mulți. Numai o modificare exterioară profesională va poate duce la o investiție undeva între 1.000 și câteva zeci de mii de euro. Dacă vorbim despre motor, atunci prețurile vor fi mult mai mari. Așa că depinde de fiecare dintre noi ce așteptări are de la propria mașină și cum vrea să arate.

Un comentariu:

  1. Visul meu de-o viata, printre altele desigur, e sa imi cumpar o masina si sa o tunez!
    Mai lipseste partea financiara, dar daca lucrurile vor merge asa cum imi propun, voi ajunge sa imi indeplinesc visul. :D
    Pe aceasta cale iti urez bafta si tie si te astept cu poze! :D

    RăspundețiȘtergere