marți, 3 august 2010

Chevrolet Cruze

Prima mașină pe care  ales să o aduc în centrul atenției este, bineînțeles, pe cea pe care o conduc, un Chevrolet Cruze LS.
Detaliile tehnice oficiale sunt următoarele: Capacitate cilindircă 1598 cc, Putere furnizată 113 cp (83 kw), Transmisie manuală cu 5 trepte de viteză, Consumul de carburant (benzină în cazul meu) mixt 6,8/100 km, Emisie de CO2 159 g/km și cel mai important lucru pentru toți cumpărătorii, Prețul (pe care eu l-am plătit la achiziția autoturismului 11.600 de euro cu reducerea de la 1 rablă de 3.800 lei) 14.775 euro.

Puncte tari: Oricine este interesat de achiziția unei mașini de familie de dimensiuni normale poate oricând să afle mai multe detalii despre acest model. Deși, aparent, Chevrolet este un model de origine americană și  trimite indirect la un consum imens, nu este așa în cazul lui Cruze. Până la București am reușit să scot un consum de 5,1 %, ceea ce la o mașină de peste 1200 de kilograme mi se pare foarte bine. Motorul făcut de cei de la Opel își face extrem de bine treaba. Un alt punct forte esențial în alegerea mașinii a fost aspectul, atât cel exterior cât și cel interior. Multe cronici făcute acestui model Chevrolet fac referire cu precădere la aspectul exterior agresiv și sportiv pe care îl are, dar foarte puțini spun că, de fapt, un element extrem de important îl interiorul pentru că, până la urmă, șoferul stă la volan, iar nu pe capotă. Între cele două variante finale, Mitsubishi Lancer și Chevrolet Cruze, factorul decisiv l-a constituit confortul și modul în care m-am simțit la volan.

Puncte slabe: În cei 9370 de kilometri făcuți din 21 septembrie 2009, data la care am achiziționat-o, nu sunt lucruri multe de care să mă pot plânge. Unul din lucrurile mai slab calitativ din interior sunt plasticurile, care hai să zicem că nu sunt cele de pe Mercedes, dar nici de Logan. Sunt de o calitate medie. Și ultimul lucru deranjant este scârțâitul pe care îl fac plăcuțele de frână în momentul în care discul este umed, dar din câte am înțeles sunt din materiale ECO și se vor lăsa după ce se vor mai uza.
fotografie personală

Sfaturi: Pentru cei care vor să achiziționeze o astfel de mașină, îi îndemn cu încredere să o cumpere. În primul rând din perspectiva prețului, cu noul program Rabla se poate obține un preț rezonabil. Dar să nu vă opriți la primul preț care vi se oferă, negociați că veți avea numai de câștigat. Plus că puteți economisi o sumă frumușică dacă aveți un pic de tupeu. Eu am economisit aproximativ 1600 de euro și cred că aș fi putut câștiga și mai mult.
Dacă aveți întrebări, sugestii sau orice fel de remarci, vă rog să nu ezitați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu